نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2380
-
الف
+

بازیگر ایرانی بعد از «مرگ تدریجی یک رویا» به «مرگ خاموش» پیوست

«سامیه لک» بازیگر ایرانی گفت: علاقه مند به ایفای کرکترهای منفی است.

بازیگر سریال «مرگ خاموش» بازی در کرکترهای منفی را جذاب‌تر دانست زیرا باعث می‌شوند تا بازیگر بیشتر دیده شود.

به گزارش آی فیلم2، «سامیه لک» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که اولین همکاری خود با احمد معظمی را در سریال «مرگ خاموش» تجربه می‌کند درپیوند با این سریال گفت: در این سریال نقش دختری به نام الهه را ایفا می‌کنم که کرکتری منفی در داستان دارد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مند به ایفای کرکرتهای منفی است، ادامه داد: به نظرم اینکه بتوانیم در نقش‌ها و موقعیت‌های متفاوت ظاهر شویم به بیشتر دیده شدن ما کمک می‌کند. ما در زندگی‌های شخصی‌مان هیچ‌کدام نقش منفی نداریم و همین موجب  می‌شود که جذابیت این کرکترها بیشتر هم بشود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران با بیان این که پیشنهادهای خوب در عرصه تیاتر، سینما و تلویزیون را رد نمی‌کند عنوان کرد: هر سه برای من جذاب است و دوست دارم تجربه کار در همه آن‌ها را داشته باشم. این روزها علاوه‌بر بازی در سریال «مرگ خاموش» در یک فلم  سینمایی نیز بازی دارم که اخبار آن به‌زودی نشر می‌شود.

لک که بازیگری را با سریال «مرگ تدریجی یک رویا» آغاز کرد، گفت: در سریال «مرگ خاموش» با بازی در نقش الهه بار دیگر در مقابل ستاره اسکندری بازی می‌کنم.

سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری ساخته می‌شود.

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی و حمید شریف‌زاده ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر